Tuesday, December 22, 2009

Blog penulis AIDCclub digodam

KUALA LUMPUR - Blog seorang penulis AIDCclub, Kumbang telah digodam pagi tadi, selepas menyiarkan artikel "Perjuangan Sekularisme : Anwar Ataturk Dianugerah Pingat Demokrasi".

Dalam artikel tersebut, Kumbang menulis, "Sekarang nak dapat pingat dan anugerah cukup senang. Gadai agama dan anda akan dapat satu pingat di majlis gilang-gemilang"

"Jadi tidak hairan Anwar Ibrahim dianugerahkan pingat demokrasi ini kerana beliau sangat lantang menyuarakan bahawa sesungguhnya sekularisme adalah yang terbaik di dunia", tulisnya lagi.

Ketika dihubungi lanjut, penulis AIDCclub itu memberitahu blognya analisisringan (http://analisisringan.blogspot.com/) tidak dapat diakses sejak jam 10.00 pagi tadi.

Kumbang merupakan salah seorang penulis prolifik AIDCclub yang mula menulis sejak setahun lepas.

"Tindakan mengodam oleh pihak-pihak tertentu tidak mematahkan semangat saya, saya akan buat blog lain selepas ini untuk meneruskan misi perjuangan saya memerangi Anwar", kata Kumbang.

Difahamkan baru-baru ini Anwar Ibrahim menyatakan kekesalannya dengan kelemahan blogger pro Anwar menangkis hujah-hujah yang berkaitan dengan dirinya tersebar secara meluas di internet.

Keluhan Anwar itu diluahkan secara terbuka semasa pertemuannya dengan blogger-bloger tersebut.