Monday, June 28, 2010

Soros juga kaki perempuan !

Pendedahan foto George Soros, jutawan Yahudi Amerika Syarikat dalam kapal peribadi, 'Octopus' kepunyaan jutawan Paul Gardner Allen , di St. Barts bersama 'dua orang wanita yang tidak dikenali' telah mencetuskan spekulasi tentang watak sebenar penyangak mata wang Yahudi itu.

Foto tersebut disebarkan oleh laman Wall St. Folly [klik di sini] dan nypost.com [klik di sini] yang menunjukkan aksi Soros, 78 tahun bersama 'dua wanita misteri' yang menjadi pengiring peribadinya semasa Sambutan Tahun Baru 2009 di kapal 'Octopus'.

Laman nypost melaporkan George Soros meraikan sambutan Tahun Barunya dengan dua 'anak' berkulit perang di dalam kapal Octopus milik jutawan Paul Allen.

"Seorang saksi berkata Soros datang bersama 'sepasang dua wanita' dan kelihatan agak mesra seperti octopus (sotong)", lapor laman itu.

Laman itu juga melaporkan Soros yang berumur 78 tahun, kelihatan cukup enjoy dengan minuman arak dengan ditemani dua 'anak' wanita.

Laman impeachobamatoday pula Soros adalah teladan yang buruk kerana seronok berparti walaupun usianya semakin tua.

"Soros yang berusia 78 tahun masih berpoya-poya parti binatang. Ceraikan isteri lama, berkahwin dengan isteri muda tetapi berpoya-poya dengan wanita lain", tulis blog tersebut.Klik di sini

Blog xmmlbchat mendedahkan Al Gore kawan rapat Soros juga memiliki kapal peribadi tetapi tidaklah sehebat kapal octopus milik Paul Allen itu. Klik di sini

AIDCNews baru-baru membongkar satu skandal Al Gore dengan wanita urut di sebuah hotel mewah di pusat bandar Portland. Ganguan seksual Al Gore terhadap wanita itu berlaku pada tahun 2006 dan disahkan oleh Polis wilayah Portland,Oregon Amerika Syarikat.

Skandal ini turut dilaporkan oleh National Enquirer dan akhbar tempatan Portland Tribune.

Skandal Al Gore mula meletus selepas beliau menceraikan isterinya, Tipper. Klik di sini

Soros dan Al Gore merupakan dua tokoh zionis yang menjadi penaung kepada karier politik Datuk Seri Anwar Ibrahim dari Malaysia.