Tuesday, June 9, 2009

Aktivis PKR percaya Anwar meliwat ?

Rakaman perbualan antara empat orang aktivis PKR Pulau Pinang jelas menunjukkan mereka percaya Anwar melakukan perbuatan liwat dengan bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan dan dipercayai bakal memasuki penjara Sungai Buloh sekali lagi kerana perbuatan itu.

Perbualan itu di antara Cheah Kah Peng, Peter Lim Eng Nam, Aminah Abdullah Ketua (bekas Wanita PKR Pulau Pinang) dan Mohd Rofi Osman (suami Aminah).

Kandungan perbualan mereka itu telah dirakamkan dan didedahkan oleh Aminah semasa dia bertanding sebagai calon bebas dalam pilihanraya kecil DUN Penanti baru-baru ini.

Dalam perbualan itu mereka berempat menyentuh berkenaan dengan kes liwat Anwar yang akan dibicarakan di Mahkamah Tinggi pada bulan Julai nanti.

Wakil PKR yang menemui Aminah pernah mendengar Anwar berkata pada bulan Julai ini, Anwar akan masuk kembali ke penjara Sungai Buloh kerana didapati bersalah meliwat. Wakil PKR itu juga percaya pihak pendakwa bagi pihak Saiful mempunyai bukti kukuh berkenaan dengan kes liwat itu.

Aminah yang pernah menjadi Ketua Wanita PKR Pulau Pinang mengakui sepanjang dia mengenali Anwar, Anwar adalah seorang lelaki yang gemar kepada wanita cantik dan lelaki yang macho (tough).

Wakil PKR " Anwar juga ada cakap-cakap, dia kata bulan 7, kemungkinan dia masuk balik penjara Sungai Buloh ataupun ISA.."

Wakil PKR "Tuduhan liwat kepada dia (Anwar) ada bukti kukuh..untuk dimasukkan balik ke penjara"

Aminah : aha..tuduhan tu (Saiful) ada bukti..ada orang nampak tu.."

Wakil PKR : Kemungkinan..

Aminah : Tapi..betulkah dia (Anwar) macam tu..?

Mohd Rofi : Pasal kita tahulah..pasai apa..kalau itu sentuh peribadi..kita tak mahu sentuhlah..Peribadi masing-masing..

Wakil PKR : Aha..gelak-gelak..cakap joking..Dia biasa cakap dengan wanita macam lelaki la...

Aminah : Dia (Anwar) suka wanita yang cantik dan lelaki tough(macho)..